Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Pro náš tým Doleo je nejduležitější Vaše spokojenost. Proto jestli Vaše zásilka není v pořádku a nebo jste objednali jiné zboží než jste chtěli, nic se neděje. Níže Vám poradíme co u jednotlivých problému musíte podniknout.

Balík je viditelně poškozen?

V takovém případě zboží od přepravce vůbec nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle 737 818 380.

Balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale zboží je poškozeno?

Pokud zjistíte poškození zboží při jeho rozbalení tak nás o tom neprodleně kontaktujte do 24 hodin od převzetí zboží na tel. čísle 737 818 380, nebo nám napište zprávu na email: info@doleo.cz Zašlete nám číslo objednávky, název zboží a hlavně fotku poškozeného zboží. Poté Vás budeme kontaktovat a rozhodneme co dál, jestli Vám pošleme hned nové zboží či vrátíme peníze.

V balíku nebylo vše co jste si objednali?

Neprodleně nás kontaktujte (do 3 pracovních dnů) na tel. čísle 737 818 380 a my vám zboží hned na naše náklady zašleme.

Zboží které jste si objednali Vám nevyhovuje?

Zboží, které Vám nevyhovuje nám můžete obratem zaslat hned zpátky do lhůty 14 dnů od převzetí zboží dané zákonem. Při takto vráceném zboží nám zašlete s balíkem vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy který stáhnete zde.

Zboží vykazuje vady?

Takové zboží, které se jeví jako nefunkční nám zašlete zpět s vyplněným reklamačním formulářem, který stáhnete zde a informujte nás o tom telefonicky na tel. čísle 737 818 380 nebo emailem na adrese info@doleo.cz.

 

Pokud máte nějaké dotazy určitě nás kontaktujte na tel. čísle 737 818 380 a nebo na emailové adrese info@doleo.cz a vždy se určitě na všem domluvíme.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.